Statystyki i moce poszczególnych grup. Każdy wie, że nie można być we wszystkim "naj".
Statystyki grup
Posiadają je jedynie Ci co należą do jakiejś grupy (Heliosi/Hadesi)
Szef - 80 pkt ST + 5 pkt ST do Siły
Szefowa - 75 pkt ST + 5 pkt ST do Żywotności
Zastępca szefa - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Żywotności
Dowódca - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Kapral - 65 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Wojownik - 60 pkt ST + 3 pkt ST do Siły
Szpieg - 55 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Malarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Pisarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Kucharz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zielarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zwykły członek grupy - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności
Statystyki Samotników
(tylko Samotnicy)
Pomocnicy Grup - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Wiedzy
Szpieg - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Kucharz - 45 pkt ST + 3 pkt do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zielarz - 40 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zwykły Uczeń - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności
Siła - odpowiada za siłę wykonywanego ataku. Im więcej pkt ST tym postać jest silniejsza.
Szybkość - odpowiada za szybkość postaci. Im więcej pkt ST tym jest szybsza.
Zręczność - odpowiada za celność ataków. Im więcej pkt ST tym są celniejsze.
Wiedza - odpowiada za wiedzę. Im więcej pkt ST tym postać jest mądrzejsza i ma większy wpływ na postacie eventowe.
Zmysł - odpowiada za węch, słuch, wzrok itp. Im więcej pkt ST tym więcej postać może zobaczyć, wyczuć, usłyszeć itp.
Żywotność - odpowiada za pkt HP. Im więcej ich jest tym postać jest wytrwalsza w walce.
Moce
Każdy się w jakimś fachu czuje najlepiej. Do każdej rangi dodawana jest jedna moc, którą można używać raz na tydzień.
Heliosi/Hadesi
Szef - Ręka Thora - używając tą moc, ataki stają się trzykrotnie silniejsze (pkt ST siły x3).
Szefowa - Umysł Ateny - dzięki tej mocy, użytkownik może zobaczyć kim dokładnie jest dana osoba (wie wszystko na jej temat, to co jest zapisane w KP oraz wszystkie wspomnienia).
Zastępca szefa - Głowa Amona - dzięki temu, zastępca może przewidzieć przyszłość, lecz te wizje są niepewne.
Dowódca - Odwaga Posejdona - osoba posiadająca tą moc, HP (żywotność) staje się dwukrotnie większa (pkt ST żywotności x2).
Kapral - Nos Anubisa - dzięki tej mocy kapral może wyczuć rannego i krew innej osoby.
Wojownik - Ząb Aresa - używając tą moc, ataki stają się dwukrotnie silniejsze (pkt ST siły x2).
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Malarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w rysowaniu i malowaniu.
Pisarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w pisaniu opowiadań i książek.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły członek grupy - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.
Samotnicy
Pomocnicy grup - Myśli Eola - osoba może wyczuć gdzie się znajduje dana osoba.
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły uczeń - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.