Aktualności:


Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4
21
Placówka Szkolna / Klasa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:58:46 »
Nowy rok.. Gdzie ja mam usiąść?

22
Placówka Szkolna / Biblioteka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:57:27 »
Hmm.. Gdzie jest dział z książkami od fizyki?

23
Placówka Szkolna / Sala gimnastyczna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:55:49 »
Już, już! Biegać! Cztery kółka a później koszykówka!

24
Placówka Szkolna / Korytarz szkolny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:54:47 »
Gdzie ja jestem? Gdzie mam lekcje?!

25
Placówka Szkolna / Przed szkołą
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:53:28 »
Duży budynek szkolny. Nie dawno wyremontowany!

26
Wolne rozmowy / Gadu Gadu..
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:49:00 »
Gadasz ile wlezie!
27
Zapisy / Wypełnić!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:39:49 »
Wszystkie informacje które trzeba wypełnić!

Imię i nazwisko:
Przezwisko: (nieobowiązkowe)
Wiek:
Data urodzenia:
Rodzina:
Pochodzenie: (kraj i miasto)
Stan cywilny:
Grupa: Heliosi/Hadesi/Samotnicy
Ranga:
Wiara: (ateista/politeista/monoteista)
Charakter:
Wygląd:
Historia:
Akademik: (tworzysz sobie pokój w akademiku i nazywasz go, np. D-11)

Statystyki:
Siła:
Szybkość:
Zręczność:
Wiedza:
Zmysły:
Żywotność:

Moc rangi:
28
Wprowadzenie / Rangi i ich objaśnienie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:27:26 »
Rangi grup

Szef
Jest szefem danej grupy. To on daje rozkazy. Nikt nie ma prawa podważyć jego słowa.
''Szef ma zawsze rację''

Szefowa
Szefowa to partnerka szefa. Również rozdaje rozkazy, lecz ona bardziej doradza szefowi co zrobić. Zwykle szef i szefowa są razem.

Zastępca szefa
Kiedy szefa i szefowej nie ma, ktoś musi dowodzić. Oto jest zastępca!

Dowódca
Dowodzi wojownikami. Jego zdanie dużo znaczy dla szefa. Ma dużo praw.

Kapral
Zastępca dowódcy. Czasem doradzi, potrenuje wojowników..

Wojownik
Wojsko! Ci którzy lubią się bić i walczyć!

Szpieg
Potrzebujesz szpiega? Oto on! Szpieg jak to szpieg zawsze coś ważnego dla Ciebie zrobi!

Malarz
Artysta? Oto on! Namaluje to co chcesz. Co namalować? Może naszkicować? A może zwykły rysunek?

Pisarz
Kolejny artysta w załodze! Napisać historię? Opowieść? Polecić jakąś książkę?

Kucharz
Mmm! To było pyszne! Kucharz ugotuje to czego dusza zapragnie!

Lekarz
Choroba? Kaszel, katar? Nie zwlekaj tylko do lekarza śmigaj!

Zielarz
Kwiatki, paprotki i inne ziółka! Znajdziesz tylko u zielarza.

Zwykły członek grupy
Chcesz pomówić, pobawić się?

Rangi Samotników

Pomocnicy Grup
Biedak dręczony przez grupy.. Ale cóż, jak trzeba coś powiedzieć to trzeba.. Dla własnych korzyści.

Szpieg
Hej.. Psst! Chcesz się dowiedzieć czegoś na temat Heliosów, Hadesów?

Kucharz
Coś do picia? A może mała przekąska?

Lekarz
Ból gardła? Poczekaj.. Masz tabletki, tylko nie jedz ich wszystkich na raz!

Zielarz
Kwiatek dla ukochanej? A może bukiet białych lilii na jej urodziny?

Zwykły Uczeń
Książki, książki, książki.. Cały czas nauka im w głowie!
29
Wprowadzenie / Statystyki i moce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 15:12:56 »
Statystyki i moce poszczególnych grup. Każdy wie, że nie można być we wszystkim "naj".

Statystyki grup
Posiadają je jedynie Ci co należą do jakiejś grupy (Heliosi/Hadesi)

Szef - 80 pkt ST + 5 pkt ST do Siły
Szefowa - 75 pkt ST + 5 pkt ST do Żywotności
Zastępca szefa - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Żywotności
Dowódca - 70 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Kapral - 65 pkt ST + 4 pkt ST do Szybkości
Wojownik - 60 pkt ST + 3 pkt ST do Siły
Szpieg - 55 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Malarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Pisarz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Kucharz - 50 pkt ST + 2 pkt ST do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zielarz - 45 pkt ST + 2 pkt ST do Wiedzy
Zwykły członek grupy - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności

Statystyki Samotników
(tylko Samotnicy)

Pomocnicy Grup - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Wiedzy
Szpieg - 50 pkt ST + 3 pkt ST do Zmysłu
Kucharz - 45 pkt ST + 3 pkt do Zmysłu
Lekarz - 45 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zielarz - 40 pkt ST + 2 pkt do Wiedzy
Zwykły Uczeń - 45 pkt ST + 3 pkt ST do Żywotności

Siła - odpowiada za siłę wykonywanego ataku. Im więcej pkt ST tym postać jest silniejsza.
Szybkość - odpowiada za szybkość postaci. Im więcej pkt ST tym jest szybsza.
Zręczność - odpowiada za celność ataków. Im więcej pkt ST tym są celniejsze.
Wiedza - odpowiada za wiedzę. Im więcej pkt ST tym postać jest mądrzejsza i ma większy wpływ na postacie eventowe.
Zmysł - odpowiada za węch, słuch, wzrok itp. Im więcej pkt ST tym więcej postać może zobaczyć, wyczuć, usłyszeć itp.
Żywotność - odpowiada za pkt HP. Im więcej ich jest tym postać jest wytrwalsza w walce.

Moce

Każdy się w jakimś fachu czuje najlepiej. Do każdej rangi dodawana jest jedna moc, którą można używać raz na tydzień.

Heliosi/Hadesi

Szef - Ręka Thora - używając tą moc, ataki stają się trzykrotnie silniejsze (pkt ST siły x3).
Szefowa - Umysł Ateny - dzięki tej mocy, użytkownik może zobaczyć kim dokładnie jest dana osoba (wie wszystko na jej temat, to co jest zapisane w KP oraz wszystkie wspomnienia).
Zastępca szefa - Głowa Amona - dzięki temu, zastępca może przewidzieć przyszłość, lecz te wizje są niepewne.
Dowódca - Odwaga Posejdona - osoba posiadająca tą moc, HP (żywotność) staje się dwukrotnie większa (pkt ST żywotności x2).
Kapral - Nos Anubisa - dzięki tej mocy kapral może wyczuć rannego i krew innej osoby.
Wojownik - Ząb Aresa - używając tą moc, ataki stają się dwukrotnie silniejsze (pkt ST siły x2).
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Malarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w rysowaniu i malowaniu.
Pisarz - Natchnienie Apolla - raz na tydzień osoba dostaje tzn. weny twórczej. Przydaje się to w pisaniu opowiadań i książek.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły członek grupy - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.

Samotnicy

Pomocnicy grup - Myśli Eola - osoba może wyczuć gdzie się znajduje dana osoba.
Szpieg - Słuch Maat - osoba może usłyszeć każdy dźwięk na danym terenie.
Kucharz - Błogosławienie Dionizosa - dzięki temu kucharz może ugotować wybitne potrawy.
Lekarz - Ręka Asklepiosa - dzięki temu, lekarz wykonuje dobrze trudne operacje, zabiegi.
Zielarz - Umysł Persefony - użytkownik dzięki tej mocy ma zwiększone szanse na wyhodowanie leczniczych roślin.
Zwykły uczeń - Oczy Hypnosa - dzięki temu użytkownik może sprawić, że inna osoba zaśnie na okres 3 postów napisanych przez tą osobę.
30
Wprowadzenie / Wierzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mistrz Gry dnia Listopad 27, 2014, 12:48:18 »
Każdy ma swoje własne bóstwa i bożków. Niektórzy są ateistami, niektórzy są politeistami a jeszcze inni monoteistami. To zależy od Ciebie w kogo będziesz wierzyć, czy w bóstwa Greckie, Egipskie.. Może w jednego Boga Jezusa Mesjasza? A może będziesz ateistą, który nie wierzy w żadne bóstwo?
Strony: 1 2 [3] 4

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
manadadelobosdia-o-noche nazarinh magia-moje-zycie watahaczarnegoksiezyca krolestwo